Ok

Send e-post er vellykket

Advarsel

Det oppesto en feil ved sending av epost

Mixx Travel nyhetsbrev
Mixx Travel nyhetsbrev
Tilbud, reisetips og nyheter på e-post?
Skal vi ringe deg?
Navn Etternavn
Telefonnummer
E-Mail
Samtaletid
Ring
23966899

Etter hjemmkomst / Glemte saker

 

GLEMTE SAKER: Vi er glade for og hjelpe deg med glemte saker. Ta kontakt med oss via telefon eller email: info@mixxtravel.dk umiddelbart etter hjemkomst. Jo mer informasjon du gir ( hva er glemt, hvor er det glemt etc. ) desto større er sjansen for at vi finner dine ting. Når vi har mottatt forespørselen din, sender vi dette til destinasjonen, som deretter kontakter hotellet, busselskapet etc.

 

Finner vi den glemte gjenstanden. Vil dette bli hentet av vårt personalet mot et gebyr på 200 kr. Vi oppbevarer den gjenstand til vi får sent den hjem til Norge. Gebyret kan betalers til Mixx travel konto hos Nordea Bank: Reg Nr. 5501 – Konto Nr. 0729940267. Husk oppgi ditt booking nummer.

 

Glemte gjenstander blir sent til Norge på egen regning og eget ansvar. Det er desverre ikke mulig sende glemte gjenstander med fly, derfor blir det sent med post fra Tyrkia. Det er ikke tillatt å sende elektronikk (telefoner, datamaskiner, iPads osv.) Med posten.

 

Har du glemt noe på flyet må du selv etterlyse dette på flyplassen eller kontakte flyselskapet umiddelbart etter ankomst / retur. Mixx Travel har ikke mulighet til og be om glemte gjenstander fra flyselskapet.

 

Vi gjør oppmerksom på at det desverre kan hende at savnede gjenstander ikke blir funnet, selv om du tar kontakt like etter du har kommet hjem.

 

MISTET / SKADET BAGASJE: Tap eller skade på bagasje under flyturen, må du umiddelbart etter landing og før du passerer tollen ta kontakt med flyselskapet/ bagasjeservice på flyplassen for og få laget en raport       (PIR rapport). PIR rapporten må du bruke når du kontakter ditt eget forsikringsselskap eller flyselskapet. Vær oppmerksom på at en PIR rapport ikke kan kan gjøres etterpå.

 

REKLAMASJON: Det er i alles innteresse at evt feil eller magler på ferien blir utarbeidet under ferien. Derfor er det viktig at du imiddelbart kontakter våre guider på destinasjonen hvis du opplever problemer.  Kontakter du ikke guiden under oppholdet mister du retten til og klage når du kommer hjem. Vi må understreke at våre medarbeidere i Norge/Sverige/Danmark ikke har mulighet for og rette henvendelser til f.eks hotellene - derfor skal guidene på destinasjonen kontaktes. Ønsker du og reklamere etter hjemkomst, må du sende en skriftlig klage etter ferien til reklamasjon@mixxtravel.no. Husk og oppgi ditt reservasjon/booking nummer. 

 

Post tittel

Mail innhold

Mail Navn
Mail efternavn
Sent E-mail error
Ok

Send e-post er vellykket

Advarsel

Det oppesto en feil ved sending av epost